8.02.2013

Kolej Pendeta Za'ba

Good To Ponder


As salam..  adik bakal melanjutkan pelajaran ke Universiti Sains Malaysia very soon this early September and Sang Penulis akan turut menemani adik ke Pulau Pinang menghantarnya. Sebenarnya dia dapat dua tawaran, satu dari USM satu dari UKM. In shaa Allah..


Surat dari UKM baru dapat hari ni. Heh, kelakar pulak bila tahu adik dapat Kolej Pendeta Za'ba, musuh Kolej Tun Syed Nasir asrama Sang Penulis di UKM Kampus KL tu. Haha, tapi adik tak nak ambik UKM, dia minat gi nak gi USM.


Orang lain nak sambung belajar Sang Penulis yg excited, excited sebab nak bercuti di Pulau Pinang. Yippie! Together with my big sis round2 Semenanjung and beraya sesama. Tak sabarnya ya Allah..


And entah kenapa hari ni hati rasa sayu and terharu akan apa yang ada pada Sang Penulis kini, dikurniakan seorang ibu dan ayah yang unik dan tersendiri dan budaya keluarga Sang Penulis yg lain dari yang lain tapi sangat interesting hati Sang Penulis terasa sangat menyayangi family Sang Penulis ini. Allah, semoga Engkau letakkan kami semua di syurga-Mu. Amiin in shaa Allah.


Bintulu, Sarawak.

No comments:

Post a Comment